A Forma-1-es Kanadai Nagydíj előtt a McLaren és további 4 csapat módosításokat hajtott végre az autóikon. A szabályok szigorodtak, így az első szárnyaknak hajláskor legfeljebb 10 mm eltérést engedtek csak meg a korábbi 15 mm helyett. A McLaren folyamatos fejlesztéseket végzett az első és hátsó szárnyakkal, valamint az első felfüggesztés geometriájával is. A Mercedes is újításokat mutatott be, például nagyobb fékbeömlőnyílásokkal és átdolgozott padlólemezzel, hogy növeljék a teljesítményüket a montreali pályán. A Racing Bulls és az Alpine szintén módosításokat hajtottak végre az első szárnyakkal, hogy több lehetőséget teremtsenek maguknak a hétvégén. Az olasz csapat aerodinamikai változtatásokat vezetett be a hátsó kerékagyhoz illesztett szárnyaknál is, egy új szárnyvéglappal.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Red Bull 2025-ös feltámadása fontosabb, mint a Forma-1-es bajnoki cím
Max Verstappen szerint a Red Bull 2025-ös feltámadása, a Forma-1-es bajnoki küzdelem résztvevőivé váltak, sokkal fontosabb,... -
Kemény döntés a csapatutasításról: a McLaren főnöke állást foglalt az idényzáró előtt
Zak Brown egyértelművé tette, hogy utasítani fogják-e Oscar Piastrit Lando Norris elengedésére, ha ettől függ a... -
A barátság diadala az F1 világában: Hamilton és társai újra együtt vacsoráztak
Ahogyan azt az elmúlt években már megszokhattuk, a Forma-1 versenyzői a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíj előtt... -
A Formula-1 kulisszatitkai: Egy izgalmas beszélgetés a 2025-ös szezonról
Mi történt a háttérben, hogyan zajlott a 2025-ös szezon és mi várható 2026-tól? Tarts velünk a... -
A McLaren titka a világbajnoki címért: Csapatutasítások, amik a győzelem felé vezetnek
Zak Brown egyértelművé tette, hogy utasítani fogják-e Oscar Piastrit Lando Norris elengedésére, ha ettől függ a... -
Norris verhetetlen Verstappen előtt az első edzésen
Szinte egál idővel kezdett Abu Dhabiban Lando Norris és Max Verstappen: ezt hozta az újoncokkal feldúsított...