A magyar pilóta Európa leghosszabb hegyi pályáján különleges eredményt ért el az új, turbómotoros BMW-jével, annak ellenére, hogy technikai nehézségekkel küzdött. A versenyző szerint a pálya nagyon nehéz és legendás helyszín, de sikerült versenyképes időket elérni. Az olajfogyasztástól a teljesítményingadozásig számos kihívás nehezítette a versenyző és csapata dolgát. A következő állomás Lengyelország lesz az Európa-bajnokságon, ahol öthetes felkészülési időszak után kelnek útra. Emellett elérhetővé vált a Forma-1 2026-os versenynaptára, miközben a Ferrari világbajnoka jogosítványát vesztette el.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Sainz szerint Norris hatalmas előnnyel várhatja az F1 vb-döntőt: „Abu Dhabi Lando pályája”
Az idei Forma-1-es szezon utolsó felvonása következik Abu-Dhabiban, ahol Lando Norris, Max Verstappen és Oscar Piastri... -
Készüljön a hóra: indul az ERC-szezon finn versennyel!
Bő egy év múlva akár havas finn versennyel is kezdődhet az ERC-szezon, miután a projekt közelebb... -
Tsunoda vallomása: Az F1 az életem – A Red Bull váltásáról való bánat
A katari hétvégét követően jelentette be a Red Bull, hogy Yuki Tsunoda 2026-ban kikerül a Forma-1... -
A barátság repülőgépe: amikor a pilótavacsora útját állják
Sorozatban negyedik évben rendezték meg az F1-es szezonzáró hétvégéjén a versenyzők közös vacsoráját, de ezúttal is... -
Az esélyek felélénkülnek: Lawson a Red Bull visszatéréséről
A Racing Bulls pilótája, Liam Lawson őszintén beszélt arról, eszébe sem jutott, hogy 2026-ra esetleg visszatérhet... -
Az önbizalom és alázat fontossága a teljesítmény terén: Lando Norris és Max Verstappen példája
„Lando túl magabiztos és öntelt, és nem teljesít úgy nyomás alatt, mint Max”