Az új TD018-as direktíva korlátozni fogja az első szárnyak rugalmasságát nagy terhelés alatt, ami hatással lehet a teljesítményre. A Ferrari és Fred Vasseur már dolgoznak az új szabályoknak megfelelő szárnyon, és a csapat előnyhöz juthat. Toto Wolff szerint a Ferrari lehet az első, aki jelentős előrelépést tesz a konstrukcióval, csökkentve a hátrányát a McLarenhez képest. A Mercedes csapat a monacói hétvége után vissza akar térni a pozitív pályára, és kíváncsian várják, hogy hogyan alakulnak a dolgok a következő versenyeken.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A „Hamilton véleménye: A Red Bull egy pilótatemető
Lewis Hamilton nincs túl jó véleménnyel a Red Bull által biztosított környezetről, és aggódik Isack Hadjarért. -
A láz, mint kezdet: Norris vezet az F1 szezonzáróján – A pénteki hírek és sztorik
Norris kezdte az élen az F1 szezonzáró hétvégéjét, Verstappen a tempót, Piastri a ritmust keresi, Brown... -
Marko figyelmeztetése: A McLaren hibáira nem számíthatunk
Miután Lando Norris uralta a pénteki szabadedzéseket Abu Dhabiban, a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko elismerte,... -
Hamilton még mindig abban bízik, hogy a Ferrari egy jó autó
Lewis Hamilton még az utolsó, Abu Dhabi Nagydíjon is azon dolgozik, hogy jobb vezethetőséget érjen el... -
A Váratlanok Világa: Russell ígérete
A középmezőny egyes szereplői is beleszólhatnak az időmérős csatába – véli a brit. A csapattárs Antonelli... -
A MotoGP vezetőségében hirtelen változás következett be
A MotoGP nyilvánosságra hozta, hogy Dan Rossomondo, a kereskedelmi igazgató 2026 január 1-én távozik a sorozattól.