Monacóban a versenyzők ritkán mutatnak be előzéseket, de mégis sokan kedvelik az aszfaltcsíkot a kihívás miatt. Az utóbbi években nőtt a kritika a pályával kapcsolatban, amit a kétkiállásos stratégia sem oldott meg. Martin Brundle elismerte, hogy a monacói pálya speciális, de változtatásokra lenne szükség az előzések miatt. Stratégiai okokból voltak nagyon lassú körök a versenyen, ami megnehezítette az előzést. Brundle fia egy jokerkártya ötletével javasolt új szabályt, ami segíthetne az ilyen helyzetek megelőzésében. Fernando Alonso nagykövetként támogatja, hogy Monacó a Forma-1 versenynaptárában maradjon.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Ferrari mérnöke megvédi Hamilton és csapatuk viszonyát
Lewis Hamilton időszaka a Ferrarinál igencsak gyenge első évet hozott, és többször űgy tűnt, a hétszeres... -
Audi Revolut F1 Team bemutatkozása és Sauber búcsúja: hétfői hírek a világban
Az Audi jövőre debütáló csapata körül egyre több minden körvonalazódik, miközben a Sauber 33 év után... -
Az Aston Martin okos döntése: Newey csapatfőnökké nevezése Alonsónál
Fernando Alonso szerint „logikus lépés” volt, hogy az Aston Martin 2026-tól Adrian Newey-ra bízza a csapatfőnöki... -
Sauberről búcsúzva – a svájci istálló távozása
Búcsú a Saubertől – elköszönt a svájci istálló -
A tragédia árnyéka: Felfoghatatlan baleset a motorversenyen
Tragédia történt egy indonéziai helyi versenyen, miután az egyik pilóta elesett, és alighanem többen is elgázolták. -
Red Bull feltámadása: Mekies szerint pozitív lökést ad az önbizalomnak a 2026-os szezonra
Max Verstappen ugyan mindössze két ponttal maradt le az F1-es világbajnoki címről, a Red Bullnál mégis...