Chang január elején váltotta Greg Maffeit a Liberty élébe, miután a cég átvette az F1-et, és célul tűzte ki, hogy új közönséget és piacokat hódít meg. A 2025-ös Globális F1-es Rajongói Felmérés eredményei azt mutatják, hogy nők és fiatalabb generációk egyre inkább érdeklődnek a világbajnokság iránt. Chang szerint az F1 változásai új szintre emelték a sorozatot, az USA-ban megnőtt az érdeklődés, és Miamival, valamint Las Vegasszal bővült a futamok száma. Az F1 már nemcsak sport, hanem kulturális jelenség is, amely vonzza az új nézőket és márkákat. Chang szerint a Liberty új stratégiája, mint a Disney és a Lego partnerségek, segít az érdeklődés fenntartásában a szurkolók körében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az év végét izgalommal indítjuk: Szilveszter Mini Rally versenykiírása elérhető!
A hagyományos Szilveszter Rallyt december 27–29-én rendezik meg Fóton, a tavalyi gyorsaságinál jóval hosszabb szakaszon. -
A MotoGP-ben a jövőjét tervező Razgatlıoğlu inspirációját Valentino Rossi karrierje adja
Toprak Razgatlıoğlu nem zárja ki, hogy a jövőben kipróbálja magát az autóversenyzésben, Valentino Rossi példáját követve. -
Verstappen kemény szavakkal védte meg a zaklatásnak kitett pilótatársát
Max Verstappen kiállt a Katarban a Red Bull két tagja által is tévesen megvádolt Andrea Kimi... -
Sainz szerint Norris hatalmas előnnyel várhatja az F1 vb-döntőt: „Abu Dhabi Lando pályája”
Az idei Forma-1-es szezon utolsó felvonása következik Abu-Dhabiban, ahol Lando Norris, Max Verstappen és Oscar Piastri... -
Készüljön a hóra: indul az ERC-szezon finn versennyel!
Bő egy év múlva akár havas finn versennyel is kezdődhet az ERC-szezon, miután a projekt közelebb... -
Tsunoda vallomása: Az F1 az életem – A Red Bull váltásáról való bánat
A katari hétvégét követően jelentette be a Red Bull, hogy Yuki Tsunoda 2026-ban kikerül a Forma-1...