Az Imolai futam után kritikát kapott a versenyirányítás döntése, miszerint Esteban Ocon és Kimi Antonelli lerobbant autóihoz különböző biztonsági autós fázisokat rendeltek. Az ellentmondások ellenére Alexander Wurz, a GPDA elnöke, támogatta a döntéseket. Wurz hangsúlyozta, hogy a versenyigazgató helyes döntéseket hozott az autók lerobbanása után a pályán, az esetek tisztázása és az emeltbiztonsági szint érdekében. Az osztrák volt pilóta kiemelte, hogy az ilyen döntéseket Jules Bianchi tragédiája után indult biztonsági intézkedések sorozata tette szükségessé a Forma-1-ben. Az esetről szólva azt emelte ki, hogy a biztonság mindig az első helyen kell, hogy álljon minden versenypályán.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Hamilton még mindig abban bízik, hogy a Ferrari egy jó autó
Lewis Hamilton még az utolsó, Abu Dhabi Nagydíjon is azon dolgozik, hogy jobb vezethetőséget érjen el... -
A Váratlanok Világa: Russell ígérete
A középmezőny egyes szereplői is beleszólhatnak az időmérős csatába – véli a brit. A csapattárs Antonelli... -
A MotoGP vezetőségében hirtelen változás következett be
A MotoGP nyilvánosságra hozta, hogy Dan Rossomondo, a kereskedelmi igazgató 2026 január 1-én távozik a sorozattól. -
Az Erős Yukirától a Ferrariig: Az ikonikus Red Bull szezon
Attól függetlenül, világbajnok lesz-e, Max Verstappen felzárkózása bekerül a történelemkönyvekbe Laurent Mekies szerint. Verstappen higgadtsága és... -
A Leclerc: Hamilton hatása új munkamódszert formált ki számára
Leclerc: Hamilton érkezése átformálta a munkamódszerem -
A napfény a sötétségben: Leclerc öröme az öcsével való együtt töltött időben
Charles Leclerc „nagyon különleges pillanatnak” nevezte öccse, Arthur szereplését az Abu Dhabi Nagydíj első szabadedzésén. A...