A kiskapun át kémkedő csapatok nagy ellenségeknek számítottak, de mostantól vége a történetnek!

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Kiskapun át kémkedhettek egymás motorja után a csapatok, de csak eddig

A Forma-1-es gyártók az új turbóhibrid erőforrásokkal kapcsolatban intenzíven dolgoznak, amelyeket 2026-tól fogadnak el a versenyen. A tervezett változások szerint az 1,6 literes belsőégésű turbóhibrid rendszer alapvetően változatlan marad, de az energiamegosztás eloszlása megváltozik, miután az MGU-H rendszer eltűnik. Ennek eredményeként az akkumulátorok és a belsőégésű motor teljesítményét egyenlő arányban kell felosztani. Az új tervezetek miatt a motorgyártóknak újra kell tervezniük a motorokat, de ez lehetőséget nyitott, hogy az Audi és a Red Bull Powertrains beszállítóként csatlakozzon a versenyhez, ezzel növelve a versenyt. Aggasztó módon azonban a FIA közbeavatkozott a munkafolyamatban, és módosította a 2026-os motorszabályokat annak érdekében, hogy a gyártók ne kapjanak szabálytalan előnyt a üzemanyag-beszállítóktól származó visszajelzéseket használva. Ennek következtében az üzemanyag-beszállítók számára lehetetlenné vált a kész motorok tesztelése tesztpadon, mivel csak a gyártókra vonatkozó szabály lépett életbe. Ez a módosítás korlátozza a motorgyártók hozzáférését az üzemanyag-beszállítók tesztpadon tesztelt motorokról szerzett információkhoz, amelyek korábban nem voltak korlátozva. Ezenkívül szigorúan tiltották az üzemanyag-beszállító alkalmazottainak a szellemi tulajdon átvitelét, amikor más üzemanyag-beszállítónál vagy motorgyártónál váltanak munkáltatót. A frissített szabályok egy része tisztázó jellegű változtatásokat tartalmaz, de vannak lényegi újdonságok is a műszaki szabályzatban, például a maximum súlyhatár megnövekedése 185 kilogrammra az erőforrásra vonatkozóan. Mindeközben George Russell arról beszélt, miért nem tudott teljesítményt hozni Austinban, mint Lewis Hamilton.

Tovább a cikkhez

Forrás: hu.motorsport

Kapcsolódó bejegyzések