A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Soha nem látott marketinglépéssel készül első F1-es szezonjára a Cadillac: a csapat a Super Bowl reklámblokkjában mutatja be festését. De miért ér meg ez dollármilliókat?
A Cadillac meglepő marketinglépéssel készül az első F1-es szezonjára a Csodák stadionjában, hogy új rajongókat vonzzon az F1 világába. A Super Bowl reklámblokkjában bemutatott festés több millió dolláros befektetést igényel, de a csapat szerint ez nem öncélú húzás, hanem tudatos stratégia a közösségépítésre. A Cadillac F1-es debütálásával az 11 csapatos mezőnyben történelmet írnának és az amerikai gyökereikre is büszkék. A csapat célja a figyelemfelkeltés mellett az, hogy irányt mutasson a csapaton belül és az egész sportágban is. A projekt hosszú és következetes munka eredménye, ami reményeik szerint újabb rajongókat vonz majd az F1-hez, együtt építve az amerikai örökséggel és kultúrával.