A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Mexikóvárosban felszereli a McLaren régóta várt F1-es újítását – de egyedül Norris autójára. A Red Bull és a Ferrari szintén módosított, de csak hűtési célokkal.
Egy héttel ezelőtt, az USA Nagydíjon a McLaren bemutatott hét területet érintő fejlesztési csomagot, de hiányzott belőle a szívóhatáson alapuló F1-autók legfontosabb része, a padlólemez. A csapat Mexikóban pótolta ezt a hiányosságot, és az új padlólemez a 20. nagydíjon debütál majd. A padlólemez felülete jelentős átdolgozáson ment keresztül, növelve az aerodinamikai hatást minden körülmény között.
Az MCL38 új padlólemezből egyelőre csak egy példány készült, Norris autójába szerelik be az új elemet, de még nem biztos, hogy az időmérőn és a futamon is ezzel versenyez majd. A McLaren a motorborítást és a hűtőrácsokat is módosította a ritkább levegőjű Mexikóvárosban, hogy növelje a motor hűtését. Más csapatok is fejlesztésekkel érkeztek Mexikóba, de a McLarené a legnagyobb módosítás volt, különösen a padlólemez területén. A Williams és a többi csapat nem változtatott autóján, még a motorhűtés céljából sem.