Lewis Hamiltont nem tartották szükségesnek a BMW-nél

Lewis Hamiltont nem tartották szükségesnek a BMW-nél

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Mai visszatekintő cikkünk a megszokottnál rövidebb, hiszen február 29-éből nem volt sok a 21. században. 2016-ban debütált a Haas, 2012-ben Webberre fogadott Ecclestone.

2020-ban a csapatok megdöbbenve reagálnak az FIA és a Ferrari titkos megállapodására az 2019-es motorvizsgálat kapcsán, kérdések merülnek fel a Ferrari motorjának szabályosságával és a vizsgálat eredményének titoktartásával kapcsolatban, ez pedig megkérdőjelezi az FIA hitelességét.
2016-ban a Haas bemutatja első F1-es autóját szponzorok nélkül, tulajdonosuk, Gene Haas hangsúlyozza a cég promócióját, a pénzügyek rendben vannak, nem sürgetik a támogatók keresését. Ugyanebben az évben a Sauber késve, de bemutatja az új autót, ám a fejlesztésekkel nagy problémáik vannak.
2012-ben az F1-es csapatok izgalmas szezont várnak, mivel a teszteredmények alapján változatos küzdelmek várhatók, Bernie Ecclestone Mark Webberre tenné a pénzét. Azt mondja, hogy még Sebastian Vettel is örülne, ha az ausztrál nyerne.
2008-ban a Williamstől Patrick Head elmondja, hogy 2004-ben majdnem leigazolták Lewis Hamiltont, de a BMW visszautasította a támogatását, mert nem volt elegendő pénz. Ugyanebben az évben Frank Williams meglepődik, hogy Nico Rosberg a csapatnál marad, mert azt hitte, a tehetséges német a McLarenhez fog igazolni.
2004-ben a McLaren és a Williams is nagy célokat tűz ki maga elé, azt mondják, le fogják győzni a Ferrarit. A Williamsnél Ralf Schumacher, a McLarennél David Coulthard bizakodóan nyilatkoznak, hangsúlyozzák az autóik felkészültségét és a győzelemre való törekvést.
2000-ben a Ferrari Mugellóban teszteli az új autót, Schumacherrel a vb-cím a cél, amihez hosszú idő után reménykednek, mivel az autó remekül teljesített az előző évben. A szezonrajtig alig két hét van hátra, így már mindenki a versenyzésre koncentrál.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések