A kép forrása: RallyCafe
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A McLaren mindkét autóján a megengedettnél jobban elkopott a padlólemez Las Vegasban, a wokingi istállóval történtek pedig arra sarkallták az FIA-t, hogy még jó néhány autót megnézzen.
Az FIA kiadta a dokumentumot a Las Vegas-i futamról, melyből kiderült, hogy a McLaren autóin kívül több más autó padlólemezét is megmérték, de csak a McLaren bukott meg az ellenőrzésen. Norris és Piastri már a futam előtt tisztában voltak az esetleges problémákkal, és próbáltak a tempót optimalizálni a kopás csökkentése érdekében. Norris drámai tempócsökkenése hívta fel a figyelmet arra, hogy a McLarenek túl alacsonyan futnak. A McLarennél az üzemanyag-megtakarítás miatt kellett tempót visszafogniuk, és Will Joseph, Norris mérnöke ezt finoman álcázta a verseny alatt. Az FIA általában nem ellenőrzi minden autó padlólemezét minden verseny után, csak gyanú esetén végeznek ilyen ellenőrzést.