A kép forrása: F1világ
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Tizenhat év után újra nyomórudas hátsó felfüggesztést alkalmazhat a Ferrari a 2026-os Forma-1-es idényre készülő autóján – értesült több olasz szaklap. A 678-as kódnéven futó konstrukció az új szabályrendszerhez igazodva teljesen új alapokra épül, és ezzel megszakad a 2010 óta tartó húzórudas koncepció Maranellóban.F1VILÁG.HU – Hírek
A Forma-1 2026-os szezonjára nagy technikai változások várnak: az aerodinamikai és motoros szabályok is módosulnak egyszerre.
Az új időkben 50%-os hibridizáció lesz, fenntartható üzemanyag felhasználása, aktív aerodinamika, kisebb diffúzor és új padlólemez-formák várnak ránk.
A Ferrari visszatérhet a nyomórudas megoldáshoz, ami összhangban lehet a változó aerodinamikai szabályokkal és stabilabb légáramlást biztosíthat.
A csapat technikai vezetője, Loïc Serra döntése alapján a Ferrari ismét a győzelmekre tör és technikai fejlődést várhatunk tőlük.
Az új hátsó felfüggesztés architektúrát nyáron már lefektették, ami az új erőforrással együtt fejlesztve kerül a 2026-os autóba.