A kép forrása: Racingline
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Charles Leclerc bakui időmérőn elszenvedett balesete után több pályabíró is demonstrálta, hogyan ne viselkedjen, aki ilyen munkát végez.
A bakui pályabírók Charles Leclerc balesetének után példát statuáltak arra, hogy miként kell viselkedniük a hasonló helyzetekben az F1 versenyhétvégéken szolgálatot teljesítőknek.
A Forma–1-es versenyeken résztvevő pályabíróknak és segítőknek szigorúan be kell tartaniuk az előírt és az íratlan szabályokat, ami között ugyanakkor van hely a jó hangulatnak is, ahogy azt például a Hungaroringen is láthattuk az idei Magyar Nagydíjon.
Néhány bakui pályabíró azonban nem értette meg, hogy nem azért vannak jelen, hogy a pilótákkal szelfizzenek vagy autogramot kérjenek, ahogy azt Leclerc esetében is láthattuk az események közvetítéseiben.
A pilóták segítése fontos szerep a pályabírók számára, de ehhez ismerniük kell a határokat és az alkalmas időpontokat a fotózásra vagy autogramkérésre. Ezek a bakui esetek egyike sem voltak az említett esetekre megfelelő alkalmak.