A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Lapértesülések szerint az utolsó bokszkiállásnál bütykölhettek valamit, ami elvitte az autó egyensúlyát – és ez egybevághat a korábbi gyanúval. A monacói nem kommentált.
A lapértesülések szerint Charles Leclerc hungaroringi problémái a keréknyomás növelésével lehetnek összefüggésben az utolsó bokszkiállás során, ami befolyásolta az autó egyensúlyát és tempóját.
George Russell felvetése, miszerint a Ferrari kénytelen volt növelni a keréknyomást az autója aljának kopásának elkerülése érdekében, elképzelhetőnek tűnik Leclerc visszaesésének oka mögött.
A Ferrari nyomozott Leclerc rejtélyes gondjainak okai után, és bár nem sokat kommunikáltak, szinte biztos, hogy az utolsó bokszkiállás során végrehajtott módosítások játszottak szerepet az autó egyensúlyának megzavarásában.
Leclerc elmondása szerint a csapat dolgozik az ügyön, de továbbra is problémák lehetnek a hasmagasság kezelésével, így az autó teljesítményével.
A monacói pilóta nem kommentálta George Russell elméletét, és hangsúlyozta, hogy bár az ügy összetett, a csapat azon dolgozik, hogy megoldja és javítsa a helyzetet.