A kép forrása: RallyCafe
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
George Russell szerint a Leclerc és főnöke által emlegetett vázprobléma nem fedi a valóságot, és más miatt lassult le a monacói a Hungaroringen.
George Russell szerint a Ferrari problémája a Magyar Nagydíjon nem az volt, amit Charles Leclerc és főnöke állítottak. Leclerc rejtélyes módon lelassult a verseny 40. körétől, és kiderült, hogy az SF-25-ös vázával volt gond, nem pedig a monacói pilóta által gondolt probléma. Russell szerint Leclerc valójában más okok miatt lassult le, és úgy véli, hogy lehetett szabálytalanság a Ferrari autójában. A Mercedes versenyzője szerint a Ferrari túl alacsonyra engedte az autót, és a guminyomást is meg kellett növelniük az utolsó etapra. Russell arra is utalt, hogy a Ferrari egy olyan motorüzemmódot alkalmazott az egyenesek végén, amely miatt lassabb volt az autó, ahol a padlólemez leginkább kopott. A brit pilóta szerint ezek az adatok arra engednek következtetni, hogy a Ferrari valójában mással küzdött a verseny során, mint amit Leclerc és Vasseur kommunikáltak.