Max Verstappen 31 egymást követő futamon szerzett pontjai megszakadtak a kiesés miatt, amit Andrea Kimi Antonelli okozott a harmadik kanyarban, ahol a Mercedes-pilóta hibázott a féktávolság kiszámításában. Yuki Tsunoda gyenge teljesítményét súlyosbította egy ütközés Franco Colapintóval, amiért 10 másodperces büntetést kapott, így az utolsó helyen végzett a futamon.
A Forma-1 rajongói nem értettek egyet Christian Horner véleményével, miszerint Tsunoda jelentené a problémát, inkább az autó hibáinak kivizsgálását követelték. Gary Anderson műszaki szakértő szerint a Red Bull csapata küzd Adrian Newey távozása utáni „űrrel”, olyan problémákkal szembesülve, amiket nem értenek.
Verstappen most már aktiválhatja a szerződésében lévő klauzulát, miután nem szerepelt a bajnokság élmezőnyében június végéig. Az árnyékot az veti rá, hogy a Red Bull csapat thai többségi tulajdonosai megfigyelhetően üdvözölték Horner-t, amely jelezheti a belső problémákat a csapatban.
A Red Bull problémáját a Formel Schmidt podcast során tárgyalva, Michael Schmidt újságíró rámutatott arra, hogy Hornernek túl nagy hatalma van, és javasolta, hogy változtassanak a vezetési struktúrán a McLaren modelljéhez hasonlóan. Ezt alátámasztva, Joal Lischika újságíró megjegyezte, hogy a thai tulajdonosok figyelemmel követik a helyzetet, és változást szorgalmaznak, ha szükséges.
A Paddockban Russell idegesen telefonálgat, míg Ecclestone egyszavas választ adott arra, hogy sikerül-e Hamiltonnak megszereznie a nyolcadik világbajnoki címét, melyet a futam előtt felfokozott várakozás övezett.