Az „Ígéretes jövő a Monacói F1-ban? Az ötlet még nem érett be, de lehet még remény!” cím lehetne hatásos erre a témára.

Az „Ígéretes jövő a Monacói F1-ban? Az ötlet még nem érett be, de lehet még remény!” cím lehetne hatásos erre a témára.

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Alexander Wurz tett néhány változtatási javaslatot a monacói pályára vonatkozóan, miközben jövőre akár meg is lehet a megoldás.

Alexander Wurz három javaslatot tett a monacói pályára előzések elősegítése érdekében, de az új 2026-os szabályoknak köszönhetően ezek talán már feleslegessé válhatnak. A Monacói Nagydíjon bevezetett kötelező kerékcsererendszer célja az izgalmasabb futamok elősegítése volt, azonban ez nem igazán sikerült, mindössze egy előzés történt csak, ráadásul a mezőny végén. Da ez azt mutatja, hogy az új szabály nem vált be olyan mértékben, ahogyan a szervezők remélték.

A fő probléma, hogy az autók és a pálya jellege miatt Monacóban szinte lehetetlen előzni, óriási tempókülönbség szükséges ehhez. A megoldás lehet az alagút kijáratánál hosszabb féktáv kialakítása, amit már Christian Horner és Alexander Wurz is javasolt. Wurz továbbá arra is felhívta a figyelmet, hogy a Nouvelle-sikánthoz kapcsolódó módosítások is segíthetnék az előzések számának növelését, valamint javasolta a Rascasse kiszélesítését is. Ezzel a tényezőkkel és beavatkozásokkal lehet, hogy a jövőben változhat Monacóban a versenydöntés és az előzések alakulása.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések