A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Az újonnan beszálló gyártót és a Saubert irányító szakember elmondta: minden eddiginél összetettebbek a 2026-os F1-es erőforrások, de biztos benne, hogy jó irányt választottak.
2025. május 27-én Mattia Binotto elismerte, hogy nem az Audi lesz a legjobb F1-es motor jövőre a Formula-1-ben, de szerinte jó irányba haladnak a fejlesztésekkel az új erőforrásokra vonatkozóan.
2026-ban komoly szabálymódosítások jönnek az F1-ben mind a karosszériákra, mind pedig a motorokra vonatkozóan, eltűnik az MGU-H, és kötelező lesz a fenntartható üzemanyag használata.
Az új szabályok és a hibrid hajtásláncok új gyártókat vonzanak az F1-be, például a Red Bull Powertrains fordulópontként lép be, míg az Audi a Sauber csapatát alakítja át gyári csapattá.
Binotto hangsúlyozta, hogy a gyártás összetettebb, mint gondolnánk, és 2026-ban még nagyobb kihívások elé néznek, de a választott irány helyes.
A fenntartható üzemanyagok és az egyedi motorfejlesztések különbséget eredményezhetnek a gyártók között, a Mercedes potenciálisan ismét vezető szerephez juthat az új motorszabályokkal.
