F1-Archív: A két SC-körös Belga Nagydíj

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


F1-Archív: A két SC-körös Belga Nagydíj

2022: Sergio Pereznek nem tetszik a Red Bull autója, sokat kell rajta dolgoznia és reméli, hogy Spa után más módon használják a két autót a csapatban, hogy fejlődhessen.
2021: George Russell és Lewis Hamilton mögött Max Verstappen nyeri az esős Belga Nagydíjat, amelynek nagy részét biztonsági autó mögötti körökkel töltik. A mezőny fél pontokat kap. Az FIA szerint a körök nem kereskedelmi és anyagi okokból történtek.
2020: Lewis Hamilton körrekorddal szerzi meg a pole-pozíciót a Belga Nagydíjra, mögötte Bottas és Verstappen következik. Hamilton kiszállása után Chadwick Boseman előtt tiszteleg a kézjellel. A Ferrari rossz szezonját folytatja, egyik versenyzőjük sem jut be a második kvalifikációs szakaszba.
2019: Valtteri Bottas marad a Mercedes versenyzője, míg Esteban Ocon a Renault-hoz igazol. Nico Hülkenberg távozik a Renault-tól.
2018: A Mercedes a következő Olasz Nagydíj után csapatsorrendet alkalmazhat, hogy támogassa Hamilton világbajnoki címért folytatott harcát Vettel ellen.
2017: A Renault-nak még nincs egyezsége Fernando Alonsóval a 2018-as szezonra. A csapat még nem érte el a spanyol pilótának támasztott elvárásokat.
2016: Max Verstappen és a Ferrari-pilóták egymásra mutogatnak a Belga Nagydíj karambolja után. Verstappen szerint csak áldozata volt, míg Vettel azt bánja, hogy nincs karambol nélkül is esélye volt dobogóra.
2015: A Ferrari cáfolja, hogy megszüntetné versenyzői akadémiáját. Az eddigi neveltjeik közül még senki sem jutott a csapathoz, de folytatják a tehetségkutató programot.
2014: Nico Rosberg és Lewis Hamiltonnak szabad kezet ad a Mercedes, hogy egymással versenyezzenek. A két pilóta ütközése után a csapat beszél a hibákról, és mindketten továbbra is jól együtt tudnak dolgozni.
2013: Jean Todt választási kihívója David Ward lesz az FIA elnöki székéért folytatott harcban.
2012: A Marussia és a Williams együttműködik, hogy a Marussia autójába beépített KERS rendszert a Williams szállítsa. Ez az első alkalom, hogy a Marussia használja a rendszert.
2011: A Pirelli a központi téma a Belga Nagydíjt követő hétfőn, mivel az abroncsok hólyagokat képeztek.

Tovább a cikkhez

Forrás: Formula.hu

Kapcsolódó bejegyzések